Účetní poradenství a daňové poradenství
Perfektní znalost daňové a účetní legislativy, roky praxe v tomto oboru a spolupráce s právníky a daňovými poradci nám umožňuje poskytovat svým klientům profesionální daňové a účetní poradenství. Neustále sledujeme všechny legislativní změny, abychom byli schopni poskytovat vždy aktuální a objektivní poradenství v oblasti daní, mezd a účetnictví.
Spolupracujeme s daňovými poradci. Využijte naše daňové a účetní poradenství online i offline.
Daňové poradenství a konzultace
Standardní rozsah námi poskytovaných služeb:
- komplexní posouzení daňové situace klienta
- posouzení podnikatelských záměrů z daňového hlediska, volba právní formy podnikání
- komplexní daňová péče o klienta – zpracování všech druhů daňových přiznání klienta, příp. jeho společníků, dceřiných společností
- upozorňování klienta na daňové termíny a splatnosti daní a daňových záloh
- daňové konzultace o aktuálních problémech klientů
- aktuální průběžné informování o daňových změnách, novinkách, stanoviscích
- daňová optimalizace – minimalizace daňové zátěže klienta při použití všech legálních prostředků
- daňové plánování – minimalizace daňové zátěže klienta s ohledem na očekávaný rozvoj firmy
- vydávání stanovisek k různým sporným problémům klientů (pro interní a externí použití)
- revize podaných daňových přiznání, jejich zpětné opravy
- odklad daňových přiznání do 30.6.
- zpracování žádostí o posečkání s daňovou povinností zpracování žádosti na posunutí termínu pro podání daňového přiznání
- zpracování žádosti na posunutí termínu pro podání daňového přiznání
Zastupování před úřady
Na základě plné moci Vás můžeme zastoupit při všech důležitých jednáních s jednotlivými úřady. Ušetříme Vám tak čas, který byste strávili studováním dané problematiky, právních předpisů a dalších administrativních povinností. Vždy budeme maximálně hájit Vaše zájmy.
Nechte všechny úřední starosti na svém daňovém poradci.
Standardní rozsah námi poskytovaných služeb:
- zastupování před finančním úřadem na základě generální plné moci
- zastupování při kontrolách FÚ, příprava podkladů ke kontrolám FÚ
- zpracování odvolání a jiných opravných prvků při řízení FÚ s klienty
- konzultace o vhodných postupech směrem k finančním úřadům
- odklad termínu pro podání daňového přiznání k dani z příjmu do 30. června
- zastupování před jinými úřady na základě plné moci (sociální správa, zdravotní pojišťovny, úřady práce, živnostenské úřady)
- zastupování při kontrolách ostatních úřadů, příprava podkladů ke kontrolám ostatních úřadů (sociální správa, zdravotní pojišťovny, úřady práce, živnostenské úřady)
Dohled nad klientem
- informování klienta o blížící se termínech
- seznamování klienta se změnami v právním předpisech
- zpracování interních účetních směrnic klienta (odpisový plán, oběh dokladů, archivace dokladů atd.)
- tvorba a zavádění systému účtování, zpracování pravidel a postupů účtování
- zpracování účetního rozvrhu klienta
- tvorba sestav poskytujících v relevantní podobě ekonomické informace na základě vedeného účetnictví
Kontrolní činnost, rekonstrukce účetnictví
- kompletní kontrola zpracovaného finančního účetnictví
- namátková kontrola zpracovaného finančního účetnictví
- kontrola podaných daňových přiznání
- kontrola souladu podaných daňových přiznání s účetnictvím
- kontrola podkladů, na jejichž základě bylo zpracováno účetnictví
- rekonstrukce finančního účetnictví
- kompletní a namátková kontrola mzdového účetnictví
- rekonstrukce mzdového účetnictví